H100 Aşısı

Yüz, boyun, gıdı, dekolte ve el üzerinde uygulanabilen H 100 aşısı derinin nem kapasitesinin artmasını, sarkmış bölgelerin sıkılaşmasını ve kırışıklıkların giderilmesini sağlar , cildinize genç ve canlı bir görünüm kazandırır.

H 100 aşısı, zamanın etkisiyle kişilerin cildinde oluşan deformasyonların,sarkmaların ve kırışıklıkların giderilmesinde uygulanan tedavi yöntemdir. Kan damarlarından, iç organlara, cilt içinden, vücudumuzun her yerinde bulanan hyalüronik asit,bebeklikte ciltte bol miktarda bulunurken; 30’lu yaşlardan itibaren hızla azalır. Hyalüronik asitin azalmasıyla birikte; cilt parlaklığını,nemini ve esnekliğini kaybeder.

Ciltteki hyalüronik asit miktarını arttırmak, zamanla yüksek miktarda kalmasını sağlamak H 100 aşısının temel amacıdır. Cilt canlanır, yeniden yapılandırılır, doğal şekilde nemlenir, kollajen ve elastin aktivitesi artar, serbest radikallerin etkileri azaltılır. Hyalüronik asit, % 100 saf olarak üretilerek antiaging amaçlı cilt gençleştirmede kullanılmaktadır. Tedavi, ciltte meydana getirdiği “yenilenme” ve dokularda yarattığı “geri dönüşüm” sebebiyle “H 100 aşısı” olarak anılmaktadır.

H 100 aşısı nasıl uygulanır ?

H 100 aşısı, enjeksiyon işleminin gerçekleştirileceği bölgeye yapılan lokal anestezi sonrasında, cildin altına çok ince iğneler ile uygulanarak 15 – 20 dakika gibi bir sürede gerçekleştirilir.

H 100 aşısı hangi bölgelere uygulanır ?

Yüz,boyun,dekolte  ve el sırtları başta olmak üzere kırışıklıkların ve sarkmaların olduğu alanlar ve cilt dokusunun gevşemeye başladığı noktalara uygulanır.

H 100 aşısının etkisi ne zaman ortaya çıkar?

H 100 aşısı formunun etkisi, özellikle hacim ve yüzün yukarıya doğru yapılanması hemen ortaya çıkar. Parlaklık ve canlılık 7 gün içinde başlar ve aylar içinde artarak devam eder. Günde 2 litre su çıkıldığı taktirde etki daha uzun sürecektir. ACP’nin de kırışıklıkları açıcı etkisi; hemen ortaya çıkar. IAL ise, 24 saat içinde etki başlar, gözle görünür etki, 15 gün içinde ortaya çıkar.

H 100 aşısı uygulaması sonucunda ciltteki yenilikler nelerdir ?

Cildin kalitesinin artması,
Yüzeysel kırışıklıkların azalması,
Yeni kırışıklıkların oluşumunun önünü geçilmesini,
Cilt lekelerinin azalması,
Sigara ve olumsuz yaşam koşullarıyla oluşan solgun ve yıpranmış cildin yenilenmesini sağlar.

H 100 aşısı sonrası nelere dikkat edilmelidir?

Genel olarak; önerilen bol su içilmesi ve varsa sigara ve içki tüketiminin mümkünse azaltılması, cildin güneşten korunması için gerekli ürünlerin doktor tarafından belirlenerek kullanılması başlıca dikkat edilecek hususlardır.